اولین جشنواره استانی رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) در یزد برگزار می شود

یزدفردا "تقوائی:اولین جشنواره استانی رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک)، با حضور فعالان برتر بازار رایانه و نمایندگی های نشانه های تجاری معتبر بین المللی، از سوم تا هفتم اسفندماه در موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) برپا می شود.

قائم مقام ریاست مرکز آموزش عالی امام جواد(ع) در نشست خبری و جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد، اتحادیه صنف رایانه استان و همچنین موسسه آموزش عالی امام جواد(ع)، با حضور بیش از 18 شرکت تخصصی رایانه همراه برپا می شود.

دکتر میرجلیلی هدف از برگزاری جشنواره رایانه همراه استان یزد را آشنایی عموم مردم با فرهنگ کاربری رایانه همراه عنوان نمود و افزود: تهمیداتی اندیشیده شده تا در کنار جشنواره نشست ها و کارگاه های تخصصی، با حضور اساتید و کارشناسان مجرب برپا شود.

وی از تخفیف ویژه نمایشگاهی در فروش لپ تاپ و نوت بوک خبر داد و افزود: شرکتهای حاضر در جشنواره علاوه بر تخفیف در فروش، تمهیداتی نظیر فروش اقساطی و پرداخت بلند مدت ارایه می دهند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: با همکاری برخی از ارگانهای مربوطه، برای دانشجویان مراکز آموزش عالی استان یزد، برای خرید اقساطی در جشنواره کمکهایی در نظر گرفته شده است که اعلام می شود.

اولین جشنواره رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) در صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جواد الائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد،از تاریخ سوم تا هفتم اسفندماه 1388 ، از ساعت 13 تا 21 عصر برپا می شود و بازدید و خرید، برای عموم علاقمندان آزاد است.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا